Trnovo ob Soči

Alpi Center Trnovo štěrk a asfalt Doba trvání: 2:30h
Náročnost: střední
Vzdálenost / Převýšení: 31km / 420m

Po levém břehu Soči do Trnova pojedete část po asfaltu a část po štěrku. Návrat je po silnici. Spousta možností koupání.

Výchozí bod: Lze vyrazit odkudkoliv z Bovce, z kempu Alpicenter Vodenca, ale popis i mapka vychází z kempu Polovnik.

Popis trasy: Za bránou kempu se dáte doleva po štěrkové cestě směrem ke kostelu a hned po pár metrech malého stoupání odbočíte na pěšinu doprava. Ta vede na křižovatku u letiště. U terminálu letiště najedete na polní cestu, která letiště zleva objíždí a asi ve dvou třetinách přistávací dráhy se dáte po lesní cestě doleva. Dojedete k asfaltové silnici u mostu přes Soču. Projedete vesnici Čezsoča a pokračujete po asfaltové cestě k mostu u vodopádu Boka (tady je první možnost návratu po silnici do kempu, výlet by se tak zkrátil na 13,7km). Pokračujte po levém břehu Soči a ve vsi Log Čezsoški odbočte doleva a po chvíli doprava na polní cestu. Asi po dvou kilometrech přijedete k lávce přes Soču, kde je další možnost předčasného přejezdu na druhý břeh a návratu do Bovce (takto byste najeli necelých 23km). Jinak ale pokračujte dále po levém břehu. Cesta tady začne být kamenitější, ale stále sjízdná bez větších problémů. Další most je už v Trnovu ob Soči. Ten přejedete a po úzké asfaltce dojedete přes pole na hlavní silnici. Po té se dáte doprava a držíte se jí až do Bovce. Velká část tohoto výletu se pohybuje kolem Soči a máte tak možnost sledovat z výšky jak vodáky, tak krásy samotné řeky.

Zpět do Cyklo vyjížděk

Napište nám

Udělejte první krok k nezapomenutelné dovolené nejen ve slovinském Bovci!

captcha

E-mail: info@alpicenter.cz

Telefonní čísla: +386 31 783 074, +420 731 426 966

Sledujte nás

Copyright © 2018 Alpi Center d.o.o.